pátek 19. května 2023

...několik fest

 propršených dní/i nocí. A chladno. Tak chladno, že zavíráme dveře i u pokoje, aby nebyl průvan a nemrzly nám nohy...A chladné noci a rána, někde dokonce mrazíky. takové jaro, co si pamatuju i z mého mládí. Jednou jsem jela na povinný 1.máj/pochod se střední školou do města... a sněžilo, hodně, na můj bílý baloňák. Takže nic nového.

A už je zase pátek, chjo.

A zítra se má změnit počasí, prý skoro tropy x tomu, co tento týden...Uvidíme. Ale už zase hlásili nic moc, asi do toho fouklo, nebo nefouklo ??

Mladí pojedou na chatu, my doma, nějaké domácí práce a odpočinek. Tedy z čeho jsem někdy tak unavená, to nevím....Asi stáří a změny počasí.

Tak ještě něco, nasyslené ze dnů deště a zimy.

Her86m2 zase jednou něco ze zahrady, přesazování sazenic do záhonů, návštěva blešího trhu, i ona pociťuje chlad v květnu.


💖

Po delší době jsem zase nakoukla k RoseMitnik, mojí guru na šití kabelek a tašek. Jinak učitelku na střední škole, V současnosti na volnější noze. Jezdí na základky i střední ukazovat šití na stroji a inspirovat mladé....https://www.instagram.com/mitnik_rosa/. A i na blogu zajímavé čtení, http://blog.rosamitnik.cz.

💗

A co by to bylo za pátek, kdyba se neuklízelo. Tentokrát u Sisletter... Každý si tam něco najde.  Myje sporák a odtah par a to mně to připomenulo jednu maličkost. Vařit cokoliv začínám na největším plynovém hořáku, jak se to začne vařit, přendávám na menší/nejmenší hořák na velmi malý plamen. A jednou jsem si sáhla na nezapnutý odtah a byla jsem v šoku, jak je rozpálený. Lekla jsem se, že něco s elektrikou v odtahu par...Ale rychle jsem ho zapnula a on se celý vychladil, za chvilku. Chodila jsem to kontrolovat. Teď už ho při vaření pravidelně zapínám, nejen kvůli parán...a nebo když nepotřebuju ve studeném bytě přitopit....hihihi.


...horký tip : gumičky na okraje prkénka, aby neklouzalo, když potřebujete přitlačit na krájení...

💙

A jeden z posledních zápisků evulekotula na jejich https://www.svetuvstric.cz. Ne, ještě jich pár bude, poslední dny v Austrálii, cesta domů. Čekám na ně....
Jinak už jsou doma, v Brně, navracejí se do "normálního" života. Eva už šije...o tom zase na Instagramu....

💚

A ještě něco nového z Japonska...


💛

A ještě něco venkovského života....


💜
A dost !!!!

V TV MS v hokeji, ve čtečce nová kniha, pletení připraveno...

Dobrou noc všem.
💖💗💙💚💛💜











Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...chvíle klidu

 před příjezdem dcery s vnukem. Nebudu o víkendu sama..... Dopletla jsem včera  přízový svetřík  Peacock Tee , ale budu ještě připlétat cca ...