čtvrtek 11. května 2023

...dneska byl

 náročný den jak fyzicky, tak hlavně psychicky. Moje panika a strach o nejbližší nekdy doopravdy budí pocit manie....Ale pomoci si musím sama, a že s tím bojuju.

Tak.

Po odjezdu mladých s vnučkou jsem to tu trochu porovnala a sedla si k PC. A hned moji náladu  zlepšil blog Her86m2....Byla s rodinou na 10 dní v Toskánsku. Není to pro ní cizí kraj, asi nějakou dobu, než přesídlili do Německa, pobývali tam.

Video je moc pěkné, krajina, město, byli v hrnčířské dílně, na "lovu" lanýžů. Už pro to poslední mi připadá, že tam má známé. Jen tak někoho přeci nevezmou hledat nejdražší houbu na světě. Nebo ano ???

Tak koukněte..... Pomalý život v Toskánsku....můj volný překlad, znáte angličtinu a jejich zažité fráze....


💖💗💙

Já kdesi na  Instagramu před časem zahlédla a teď už pravidelně sleduji obrázky na stránkách  Moravské Toskánsko. Nevím, kde přesně to na jižní Moravě je, ale i tyto obrázky jsou stejně působivé a uklidňující pro mou duši....jako skutečné Toskánsko. Jen jestli třeba krajina v Itálii není podobná té naší, jihomoravské...

💚💛💜

Je podvečer, rosničkáři v TV tvrdili, že bude pršet, tady ani kapka a bylo i docela dost teplo.

Zítra dopoledne tu budeme mít vnučku, na oběd i zetě a potom odjedou. Já jdu zítra "do hospůdky" k Uršule, už je to zase měsíc, co jsme se naposledy sešly....

Klidný konec týdne všem.
💖💗💙💚💛💜


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

..a je květen...

 Dva dny bylo skoro letní počasí, dneska už zase mraky, vítr a je i chladněji. Ráno bylo zvláštní světlo, tak zase pár pohledů z balkonu. Js...