úterý 2. srpna 2022

před 14ti dny

 jsem vařila každý den polévku z miso, bylo to tak i ve čtvrtek. Po obědě přijela dcera a řekla mi o mé mamince. A já na pár dní ztratila zájem o takové věci. Dneska jsem pokračovala.

Takže toto je polévka z toho dne před 14ti dny, obsahuje vodu/400 ml a cibuli 1/4, chřest na špalíky 3ks a slaninu/50 g, rajče na čtvrtky a miso. K tomu rýže a mladé rostlinky...



Dneska  jsem tedy dělala další, když mám ty ingredience....Dneska tedy voda/400 ml,1/4 cibule, ředkev bílá 12 "odštípnutých" kousků, jak to dělají v Asii....., místo slaniny několik krevet, na proužky nakrájenou řasu wakame, předem namočenou....a  miso, nakonec posyp cibulkou.


A jako druhé jídlo jsme měli vařené brambory a roládky z cukety se sýrem ve dvojobalu.
Rolky nebudu pracně popisovat, návod ve videu v minutě 4.00.
Ona dala mozzarelu, já měla špalíček čedaru. Jak se proužky cukety kříží při zamotávání nic nevyteklo, na pánvi jsem smažila "dokola", nakonec, na poslední stranu, jsem párátka vyndala. Bylo to moc dobré......
Cuketa 100krát jinak.


A k tomu jsem udělala okurkový salat pod Pure Japan. Jen jsem okurku nastrouhala nahrubo, ona na kolečka a nechává naloženo do druhého dne. Nám to chutnalo po hodině.
1 okurka nastrouháná/na tenká kolečka nakrájená ona, cca 3 lžíce namočené a nakrájené mořské řasy wakame, 1 lžíce vinný ocet, 1 lžíce sojovka, 1 lžička cukru/já sladidlo. Zamíchat a odležet nebo podávat....
Wakame  jsem namočila 9 g a stačilo do polévky i do salátu.

/Mastím máslovou Ramou, víte, že už stojí 100 Kč bez koruny ???? Hihihihi./


Mladí mají dovolenou, jsou tady a ne na severu, byli na chatě, zítra jedou na 4 dny někam poblíž na hory. Snad tam bude chladněji. Kde budou jsem v záplavě myšlenek/smutku atd....zapomněla.

Já mám před sebou zítra návštěvu u Uršuly/kolegyně z UL, už je tu rok !!!! Musím jít zítra, pak zase bude teplotní peklo....Ono už zítra....

Jsem tak trochu mimo sebe, starám se o domácnost, vařím atd., ale jsou chvíle, kdy jen sedím a vzpomínám....tj. koukám do blba....

Klidný den všem.
💖💗💙💚💛💜


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...duben spěje, neodvratně,

 ke svému konci. Ve středu už bude prvního května. Čas běží jako splašený kůň.... Po chladných i mrazivých ránech zase jarní teploty okolo 1...