pondělí 15. srpna 2022

...tak jsem nás

 oba objednala na další posilující dávku očkování....Radši na přesný čas, protože se mi tam nechce déle sedět. Na odvoz využijeme dceru, má dovolenou.... Chtěly jsme jet spolu za mou maminkou, to byl plán na konec srpna....

Trošku háčkuju.....uvidím, jak to bude vypadat hotové, návod z Instagramu.... Příze ze syslírny. Nějakou jsem přemotávala, nějakou jsem dělala směsnou.... Abych zase něco mohla spáchat. Ponožka a svetr čekají....

https://www.instagram.com/p/Cg5OwZYq-8j/?igshid=MDJmNzVkMjY%3D

rozkres na straně 2



Dopoledne jsem uklízela a umyla tři okna, konečně, už to potřebovalo. A, kupodivu, dneska mi na ně nezapršelo.Jako jindy. Ve středu bych chtěla umýt okno a dveře na balkon. A pak už až na Vánoce....Což je za chvíli, že. Zítra jen utřu prach a zaliju kytky. Dopoledne totiž jedeme s panem Há na kontrolu k jeho mužskému lékaři.

Dneska byl na YT nový vlog  Dvou tátů, čtvrté zastavení na jejich měsíční cestě v USA, rodné zemi jejich dcer. V tomto díle třeba "porovnávací" nákup vzhledem k našim cenám/jídlo. Návštěva parků, muzeí a tak podobně. Jako vždy zajímavé.


Pan Há si čte a překonává spánek. Dneska měl lazebnický den, stříhala jsem mu vlasy, vousy, pak koupání....Já jsem taky po koupání hned zralá do postele, vždycky, už od mládí.... Proto to radši nechávám až těsně před spaním.....

Deprese pořád neopouští mojí mysl a tělo, proto se snažím pořád něco dělat, abych neměla čas přemýšlet....Ale někdy je to dost těžké.

Klidný večer všem.
💖💗💙💚💛💜




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...