čtvrtek 18. srpna 2022

...ještě pořád jsem v takové

 zvláštní letargii. Nevím, jestli kvůli smutku v srdci/maminka a nebo se na tom podepisuje i to teplé počasí. Prostě se nějak nemůžu životně "rozjet". Jsou dokonce i chvíle, kdy jen tak sedím a nic....ale hlava pracuje, bohužel.

Včera nad námi letěly balóny....



Ještě jsem taky včera dostala balíček od www.joom.com, kde jsem si zkusila objednat nějaké maličkosti...O nich jsem se dozvěděla u Krampolinky z Kroměříže, kterou pravidelně sleduji. Dodání bylo nadvakrát a cca po měsíci.
Nejvíc jsem byla zvědavá na malé pytlíčky/sáčky se stahováním. Pro vnučku na malé dárky při narozeninách dětem do školky, klidně i na zavěšení na adventní kalendář...V balení jich je 50 a velikost  cca 5x8 cm. Nechce se mi to chodit změřit, jsem opravdu hrozná....
A k tomu balení vyřezaných květinek na Simončino "tvoření", když je u nás a není do čeho píchnout....
A dva balíčky látek, obdélníků 20x25 cm za slušnou cenu. Ještě nevím na co, ale dneska jsem zase něco objednávala, tak i kousek dalších látek, hihihi. Že bych se probouzela ?



2x5 různých čtverců, bohužel/ale to mi nevadí, se slabým zlatým tiskem některých detailů. Jak už to u asijských látek bývá....


Ráno se tu zastavila dcera na kafíčko a kousek popovídání. Pak šla do práce. Já potom četla blogy a koukala na YT. Tak jedno video. Mladá rodina, stavitelé svého domku a pěstitelé zvířátek. Momentálně rekonstruují domek v lese...Vyjímečné video z jejich dovolené....


....tady byli.....

A to je asi pro dnešek všechno, jdu dochystat oběd.

Klidný den a zdraví všem.
💖💗💙💚💛💜









Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...