neděle 31. července 2022

...poslední den

 v červenci. Polovina prázdnin za námi. Fakt to letí....

Den bude stejný jako včera. Chladný a mokrý, dost fouká.

Dokonce, jako kdyby na mne sáhl podzim. Byla jsem hned po ránu s košem, docela jsem se chladem oklepala a cestou na mne padla sem tam nějaká ta kapka...






Mladí jsou na chatě, budou týden dovolenkovat, jezdit po výletech a snad se ještě i koupat. 
Uvidíme.

Tady jsem našla inspiraci na sendviče...moje oblíbene 100% Pure Japan.
Na výlety i bez nich, hihihi.


A taky něco nového v českých luzích a hájích....
Moc pěkné povídání o porodu/v minulém vlogu, dneska už ten pravý život rodiny se dvěma dětmi...

Svět podle Katky....


Podle mne a mých životních zkušeností musím říct...užívejte v klidu a pomalu, život tak letí a děti rostou jako z vody....

Dneska finále tenisu z Prahy, nějaké to pletení a čtení....

Klidný den všem.
A zdraví.....
💖💗💙💚💛💜






Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

..a je květen...

 Dva dny bylo skoro letní počasí, dneska už zase mraky, vítr a je i chladněji. Ráno bylo zvláštní světlo, tak zase pár pohledů z balkonu. Js...