úterý 30. srpna 2022

,,,tak a jsme oba

s panem Há po čtvrté opíchaní proti kovidu..... S mou pomýleností,.... neber si peněženku, na nic jí nepotřebuješ....hahaha. A pak pro ní dcera musela dojet domů a přivézt nám jí....občanka je důležitá... Vždycky...Ach jo, to jsem si to vyžrala.....Hotoví jsme byli o 20 minut déle, než kdybychom jí měli s sebou....

Po obědě jela dcera s dětmi do knihovny a potom na akci na náměstí k Radnici...


Nic nefotila, že se jí nechtělo přes horko a celkem davy lidí....

Tak je zítra poslední den prázdnin. Je tu s námi a vnoučaty i dcera, hodně si to užíváme/já tedy ano.

Klidný večer všem.
💖💗💙💚💛💜


Nakonec jsem se k nějaké fotce dostala....
💋






Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...