neděle 28. srpna 2022

...dneska jsme

 výletovaly. Byly jsme s dcerou a vnoučaty ve Valašském Meziříčí, kde měla svou akci naše oblíbená https://www.sijemesrdcem.cz/blog.

Odehrávalo se to  v okolí letního kina v parku Zámku Kinských/muzeu.  V okolí zrekonstruovaného muzea je překrásný park. A protože tu několik dní prší, zeleň je zase zelená ....hihihi.


javor klen s olysaným kmenem



buk lesní s převislými větvemi






Hned za vstupem byl skákací hrad, tak si děti poskákaly, aby byl klid.....


Klaun Rambajz bubnoval s dětmi, ty naše  se tam nehrnuly, i když by chtěly....Ale jsou nesmělé, v cizím prostředí, než se otrkají.



Potom už jsem nefotila, když začalo pršet, bylo toho na mě moc/deštník, koukat kam jdu, koukat po dětech....

Davy lidí se hrnuly, tak byla módní přehlídka Šijeme srdcem přesunuta o kousek dál. Tak jsme si mohly projít všechny stánky, dát si dobrou kávu, děti palačinku, namalovat obrázek do soutěže.... Škoda jen, že počasí okolo čtvrté hodiny začalo zlobit a začalo mám dost pršet. Přehlídku jsme viděly skoro celou, lidí bylo jako mravenců a deštníků ještě víc....
Byla to akce až do 18ti hodin, ale my jely před pátou domů. Já byla utahaná a mokro mi vadilo...
Škoda počasí, ale myslím, že si to všichni užili....Rodiče, děti i Šijeme srdcem. 


Klidný nedělní večer všem.
💖💗💙💚💛💜








Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...duben spěje, neodvratně,

 ke svému konci. Ve středu už bude prvního května. Čas běží jako splašený kůň.... Po chladných i mrazivých ránech zase jarní teploty okolo 1...