neděle 21. srpna 2022

..už včera jsem

 měla připravená témata na psaní příspěvku, ale.... Ale nakonec se mi nechtělo. Mně.... Která bych ještě nedávno psala denně.... No nic. Dneska mě ráno probudil prudký déšť, a prší doteď. No, teď už spíš hustě mrholí. Je to úleva, vzduch se ochladil a vlhkost mi dělá dobře na sliznice.

Pan Há ještě spí, i já si přispala...




Bylo už na čase. Trávníky už byly zase spálené vedrem, snad se ještě zazelenají. Taky by potřebovalo sprchnout na severu, sestra mi říkala, že už nemá vodu ve studni/a větev rozvodu vody je daleko, obec má plány "ve výhledu".
A zrovna tam neprší skoro vůbec. Jako kousek odtud ve Hřensku, kde to taky bylo moc a moc potřeba.

Dneska je pošmourno, jako kdyby nám počasí chtělo připomenout neslavné výročí dějů ze srpna roku 1968...

Včera mi udělala radost Barbora Špotáková, svou medailí, energií, vůlí bojovat....
💘

Klidný den všem.
A zdraví.
💖💗💙💚💛💜




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...duben spěje, neodvratně,

 ke svému konci. Ve středu už bude prvního května. Čas běží jako splašený kůň.... Po chladných i mrazivých ránech zase jarní teploty okolo 1...