pátek 5. srpna 2022

...vedro, vedro.....

 Ráno jsem uklízela, zalila kytky, vařila oběd. Myla jsem koupelnu a spol, pomalu, nikam není spěch. Radši brzo zrána, dokud je chladněji. 

Další miso polévka....dnešní.



Voda/400 ml, černý kořen, mrkev, rajče, tofu, párek, miso. Na ozdobu mořská řasa od dcery. K tomu vařená rýže, mořská řasa od dcery a zakápnout sezamovým oleje.

Bylo to dobré... Tofu jsem měla dát jen půlku, ale nemám s ním nic v plánu, tak celé...párek místo slaniny.

Odpoledne utřu prach=možná, pletení, čtení. Dopletla jsem jednu ponožku, nahodila druhou. Svetr prkračuju prvním rukávem. Pak druhý a teprve potom dopletu tělo, co příze dá....Kus už mám, tak uvidím.

Klidný konec týdne všem.
💖💗💙💚💛💜




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...ano, upadla jsem

 v koupelně a mám zlomená žebra. K této přesné informaci jsem dospěla po dvou dnech utrpení, jednoho celkem krátkého času ponížení před zdra...