neděle 16. ledna 2022

...rušný konec týdne,

 ale bylo to krásné. V pátek jsem vyzvedla vnučku po obědě ze školky, hned jsme jely domů, čekala jsem balíček.

Hraní, malování, stříhání/papíru, lepení/papíru, pohádky na TV a navečer film Croodsovi, první díl. Ten druhý už jsme taky viděly, ale asi na opakování dojde příště....hihihi. 

                                                                          ...jednička......


...dvojka....




V sobotu ráno zase všechno nanovo, myslím tím hry s vnučkou. Dopoledne přijel zbytek rodinky, vaření, oběd, povídání, kluci šli na pink pong do přízemí/je tam stůl na hraní. Upekly jsme se Simonkou mufinky z těsta na perníkovou bábovku, co jsem sem dávala nedávno....Skoro všechny jsme snědli a po kafíčku a mufinkách jeli domů......


Já pak jen porovnala věci, uklidila a rozdělila polštářky z celého bytu, byly potřeba na stavbu bunkru v pokojíku. Nějak jsme na to zapomněli při odjezdu, jinak si po sobě děti musí hračky uklízet....

Večer jsme koukali na druhé semifinále snookeru, já si dala sklenku/dvě bílého vína a šla spát....Ani pan Há nevydržel do konce.

Teď ještě spí.

V pátek jsem ještě napařila háčkované prostírání po vyprání a dvoje ponožky. Tu napařovačku jsem si koupila hlavně pro toto, viděla jsem to u jedné dívky na YT. A já nemám u deček a prostírek ráda "tvrdost" po škrobu.



A co je to tady níže za papání ?
To je z toho pátečního balíčku.
Objednala jsem si u blogerky a zahradnice https://www.gardenandkitchen.com její dvě kuchařky. Jednak byl set obou jejích kuchařek ve velmi výhodné ceně a za druhé je každá tématicky jiná. V jedné vaří po měsících v roce, ve druhé rozebírá jednotlivou, u nás dostupnou zeleninu/pěstování, a vaření z ní. A i o zvířátkách má pěknou kapitolu. MĚLA  JSEM Z NÍ POCIT VELMI DOBRÝ, JAKO ČTENÍ NA DOBROU NOC DĚTEM. Jsou to nejen kuchařky s recepty, ale i čtivé knihy, obsahově....
A pro připomínku, tady je ještě jednou recept na perníkovou bábovku/mufinky.







Bábovka s hruškou....


A nakonec ještě ukázka mého pletení ponožek pro pana Há z pěkné příze od Vlněných sester. Na nových jehlicích velikosti 2,75, ty jsem neměla....Už mám a pletenina je pevná přesně podle mého gusta.
Já normálně pletu ponožky od špičky a tohle je pro mne dobrá změna/ v ostražitosti u pletení, hihihi. Pletou se totiž shora a mají i kotníkový klínek. Už jsem je jednou dělala, tak podruhé....


A tady všechno pohromadě.


Venku je mráz, tráva i zem se bělí krystalky mrazu, spíš tedy z té mlhy, která se sem najednou navalila.

Dneska mám den odpočinku, ale zítra zase nastane "pracovní" týden....

Klidný den a zdraví všem.
💗💙💚💛💜












Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...