neděle 23. ledna 2022

...jenom na skok....

 Dneska práce/převlékání postelí, praní....vaření a pečení.

TV tenis z Austrálie, biatlon z Itálie a možní i snooker, hihihi.

Upekla jsem koláč s jablky podle receptu ve stories na Instagramu u spoluustolu. Samozřejmě, ona na to těsto dává oblohu na pizzu....

http://spoluustolu.blogspot.com


kelímek jogurtu /150?/ já dala 200 , pak vše touto "odměrkou"....na 200
stejný kelímek ovesných vloček
stejný kelímek polohrubé mouky
půl prášku do pečiva
špetka soli
1 vejce

No a pak jen rozetřít na plech. Já dala jablka, která už potřebovala sníst a skořici/hm, nestejnoměrně.
Ona naslano poskládá vše jako na pizzu a upeče. Podle ní dobrá pizza i studená. 
Já pekla na 180 st., cca 25 minut.

Další nové ovoce u mladé ženy z Číny....Pro mne neznámé, ale už se pěstuje i u nás. U nějakých fajnšmekrů......


Venku bílo, ale pošmourno.

Klidný večer všem.
💗💙💚💛💜💖






1 komentář:

  1. Milko,měla jsi perný den.Já povlíkala v týdnu.
    Koláč byl určitě dobrý.Jsem ráda,že jsi dala odkaz na blog.I když podobných blogů na svém mám,ale ne vždy si na ně vzpomenu.Ale v pátek jsem pekla sušenky podle jedné blogerky a chutnaly hlavně synovi,který na sladké vůbec není.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...