středa 12. ledna 2022

...už sem nebudu

 dávat celé články.....Jen odkazy, kdo chce, ten si to otevře. Tenhle Seznamový komentář se mi moc líbí, odjakživa mám myšlení Miloše Čermáka ráda. Býval novinářem v Reflexu a Lidovkách, ty patří mezi ty noviny a časopisy, které uznávám....Které jsem nám kupovala, než nastoupila doba elektronických médií.....

https://www.seznamzpravy.cz/autor/milos-cermak-644

Konec pohádky o povinném očkování

Včera jsem si koupila e-knihu LES od Marka Baroše, někde mezi mými instagramovými oblíbenými vydavatelstvími jsem jí viděla. Měla vyjít do konce prvního pololetí roku 2022, ale je TU. 


Už jí mám přečtenou. 
Pan Há  sledoval do noci snooker, letošní Masters z Londýna/včera večer vítěz Selby... A já si četla. Kniha není obsažná co do stránek/cca 150, ale její obsah!!!! Krásný čtivý jazyk vyprávějícího, skoro jako kdyby  jsme některé výrazy a slova zapomínali. Dobře se text čte, není to tak v každé knize,  zvláště některé překlady z jiných jazyků jsou těžko stravitelné.... Bože, když v současnosti sleduji půtky mezi odpírači a souhlasícími s očkováním, pravicově smýšlející s levicově, bílé s tmavými, velké s malými, kdo pije, kdo nepije, kdo kouří, kdo nekouří, kdo rád buřty, kdo je nerad atd. atd.....jsem z poselství knihy trochu na větvi. Když k tomu přidáme oteplování Země, tající ledovce, plasty a odpad v mořích, inverze, kontaminace...vše PRO POKROK člověka, děsím se, KAM se doopravdy řítíme..... 
A dost.
Líbila se mi, ta kniha. 
Jen už teď chápu, proč radši čtu romantiku, historii, cestovatelské knihy. Tohle téma mi nadělalo zmatek v klidné/skoro hlavě.

Dneska bude den příprav. Jednak na šití softšelek pro vnučku/ střih, látka, náplety, nitě a pak taky vzorek na pletení ponožek z nové příze...vaření, čtení, doplétání rantlu u druhé modré ponožky.... 

Venku -7, pod mrakem, nepříjemně chladno, pocitově  dojem z ještě větší zimy.... Dneska se nikam nechystám, možná zítra, pozítří do Zásilkovny.

Klidný den a zdraví všem.
💗💙💚💛💜





Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...ano, dneska

 se cítím jako čarodějnice, jen že já nebudu dneska v noci lítat...Váha mě drží při zemi.....hihihi Tnhle obrázek se mi moc líbil, tak jsem ...