úterý 25. ledna 2022

...venku sněžoprší,

trochu mlha, trochu vítr.



Nový jeřáb pod novým pneuservisem u silnice, nová stavba ??? Doufám, že nebudou kácet stromy....


Jak to všechno/okolo viru, inflace atd. vnímá a vidí mlékař, výrobce ?

Nikdy už nebudu bohatá....hihihi....utrácím moc za knihy. Koupila jsem si knihu/do čtečky Kde se les dotýká hvězd . Jsou na ní odlišné reakce. Někomu se líbí, někdo je zklamaný. I mne zarazil náhlý konec, ale jinak jsem si jí přečetla ráda.


Jinak přemýšlím, co chtěla dcera na dnešní den, mám jí v kalendáři s otazníkem. Ale ona se ozve.....

Tak ještě jedno video z mnoha, Češka se vdala do Koreje.


Čerstvě mají jen krátké šoty, tohle je poslední delší, o Vánocích....

Jdu volat mamince, je náš čas, obden v 10 dopoledne.

Klidný den a zdraví všem.
💖💗💙💚💛💜










 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...