čtvrtek 20. ledna 2022

...před 5ti minutami

 bych nechtěla být jako řidič na silnici.

Ráno slunko a skoro čistá obloha. Okolo vaření oběda najednou tma....A pak půlhodinka chumelenice. To není mlha, to je sníh.








A teď je zase vidět, jen je pocukrováno....Jen vítr fouká a chvílemi se mezi mraky objevuje slunko. Na vteřinu dvě.

Já jsem dopoledne vymyslela, co uvařím ke zbytku rýže ze včera....
Podle Maangchi....


Už dlouho jsem to chtěla vyzkoušet, vejce s vodou a cibulkou v korejské misce nad párou. No, dneska rovnou nad plynem jako ona....Jinak se to obvykle vaří nad párou v mělčí a širší misce.


Nemám na wok poklici, tak o maličko větší z jiné pánve, kape z ní voda na sklo....




No, docela se mi to povedlo, chuťově bych dala méně rybí omáčky...ona 4 lžíce, já tři a bylo to až až...Ale jen lehce jsem osolila zeleninu, takže se to vyrovnalo....
Zelenina : kedlubna i s natí, kulatá bílá ředkev i s natí a oboje s listy, pórek, brokolice i se všemi košťály najemno nakrájenými, čínské zelí, lehce sůl a barevný pepř.

Tak, myčka naplněná vším tím nádobím okolo vaření, hihihi. Tak si jdu chvíli číst.

Klidný den a zdraví všem.
💗💙💚💛💜
















Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...ano, dneska

 se cítím jako čarodějnice, jen že já nebudu dneska v noci lítat...Váha mě drží při zemi.....hihihi Tnhle obrázek se mi moc líbil, tak jsem ...