pondělí 31. ledna 2022

..poslední lednový den

 roku 2022.... Venku fouká, i když méně než včera, zatím. Ale je pod nulou a já mám pocit větší zimy, než tam skutečně je. A pořád hnědá, hnědá, i když na okolních kopcích je bílo.....

I když se to moc nezdá, fotky z balkonu jsou opravdu dnešní.




Květinám se tu daří, zase jednou jim věnuji fotku, dvě.



Nebo tři, protože se pořád ještě daří i vánoční hvězdičce.....


A tady drobky mé práce, rozluštěná křížovka, upletená ponožka pro pana Há a druhá načatá.


Za chvíli budu volat mojí mamince, nic moc se neděje, volám jí obden a někdy musím vymýšlet témata. Dneska budu povídat o mých vnoučatech, viděla jsem je včera přes Skype/..... a ona zase o synovci Tomovi, byl na víkend doma. Oba synovci jsou jednak svobodní, druhak hodní, střídají se u mámy s babičkou každý týden. Jeden z Prahy a druhý z Plzně.
👏
A ještě něco na čtení a prohlížení v chladných dnech.

http://evule-kotule.blogspot.com má na svém blogu poslední lednový příspěvek, poslední noc v bytě v Praze....Všechno mají zabaleno, poslední noc, předají byt a pak za rodinou do Brna....Koneckonců si to přečtěte.... A stejný příspěvek i na novém blogu https://www.svetuvstric.cz/blog, kam bude určitě dávat celá rodina příspěvky z cesty světem....Už se těším na JEJICH dobrodružství. Ona má vždycky moc pěkné fotky i postřehy.....
💗
Ještě jeden pozdrav z Ameriky, Ginny z small things má na blogu moc krásné fotky letošní bílé zimy. Ginny zná celý svět, před časem se tisíce žen a dívek zapojilo do jejího YARN ALONG.
Mají další malé mimino, cca půlleté a celá rodina ho miluje.....
💙
U Magic ingredients jsou krok za krokem předvedeny dvoubarevné plněné těstoviny. Inspirace třeba pro "práci" s dětmi při karanténě....


💚

A mladá žena Andrea z Fruity Knitting se na chvíli vrátila do Austrálie, odkud pochází, a spolu se svou o 14let mladší sestrou Fionou natočila tuhle krásnou epizodu. Její muž Andrew loni zemřel, po velmi těžké nemoci a Andrea se nevzdala natáčení epizod o pletení, mimochodem velmi oblíbených. Ty poslední točí s jejich dcerou Madeleine.


💛

A nakonec ještě pár stránek u Lucy na Attic24. Už jsem dlouho nic od ní nedělala, ale jeden čas jsem v rychlém sledu upletla tři deky, jednu pro mne, pro dceru a pro mou maminku.

💜

A to mi připomíná, že už je deset hodin pryč a jdu volat na severozápad země mé mamince....

Klidný den a zdraví všem.
💗💙💚💛💜❤












Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...ano, dneska

 se cítím jako čarodějnice, jen že já nebudu dneska v noci lítat...Váha mě drží při zemi.....hihihi Tnhle obrázek se mi moc líbil, tak jsem ...