pátek 21. ledna 2022

...tak i u nás

 je na chvilku ZIMA. -7. V šestém patře sníh i v lodžii.






Jj. Tak tak. 
A už je zase pátek, čas letí jako splašený.
Dneska jsem si početla na svých oblíbených blozích/blogách, hihihi. A YT.

Jitky jsem zjistila, že i u nás se tedy děly věci....A nikdy jsem o nich neslyšela....A proto by člověk měl o svém kraji/zemi vědět co nejvíc. Díky.
💗

A u Hany zase něco z jiných luhů a hájů, ale přes naše nejbližší....
💙

Smutně mě "pobavil" článek o otázkách a odpovědích.....
💚

Máme tady dneska skoro takovou zimu, jako má poslední/dnešní video z Aljašky....


Rybku bych si dneska taky dala.....
💛

A jako protipól Aljašce...jedna čínská zabíjačka od A do Zet.


💜

A po udělení posledního duhového srdce...mělo by jich tedy být šest, ale nějak tam nejsou taková, jaká bych chtěla.... se pomalu pro dnešek loučím.

Klidný den i víkend všem.
A zdraví.....
💗💙💚💛💜










Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...ano, dneska

 se cítím jako čarodějnice, jen že já nebudu dneska v noci lítat...Váha mě drží při zemi.....hihihi Tnhle obrázek se mi moc líbil, tak jsem ...