pondělí 3. ledna 2022

...první v roce 2022.....

Venku je jako na jaře, vlhko, blátivo, pofukuje docela ostrý větřík.

 Byla jsem hned po ránu venku, s dopisem do schránky, pro kolegyni v Ústí..., a cestou s papírem do kontejneru. Někdy se za nás lidi docela stydím....Popelnice na komunální odpad poloprázdné a okolo nich naházené tašky a pytle s odpadem...To nechtějí sahat na madlo u víka nebo co ? Vždyť tam jsou i nášlapné....No nevím, jednodušší je to asi hodit vedle a pokračovat v chůzi. Ale tohle jsem nechtěla psát zrovna dneska. Ale byl to pro mne/opakovaně nepříjemný zážitek hned ráno....👎




První den v roce jsem dopoledne vařila a věnovala se rodině, mladí s dětmi odjeli po obědě. Já se pak snažila dělat od všeho trochu, znáte to, jak na Nový rok, tak po celý rok...

Sleduji cesty mladého cestovatele a sportovce https://www.instagram.com/michalsopor, už jsem to sem někdy psala. Momentálně už není v Kalifornii, ale odstěhoval se na Floridu. A před Vánocemi vydal knihu....Tak jsem si jí koupila v elektronické verzi, znáte to, jak na Nový rok........
Už jí mám přečtenou, neměl to jednoduché, všechny začátky jsou těžké....Ale nevzdal to a je spokojený. Uvidíme, jak se bude mít v jiném státě, ti krokodýli ? kajmani ? mě tam trochu děsí. Lezou tam jako u nás divoká prasata ve městě / Severní terasa v Ústí nad Labem.../.
Vzpomínám si na fotky dcery. Byla půl roku v Alabamě na studijním pobytu, pak za ní tehdy hoch Zbyněk přijel. Půjčili si auto a udělali si výlet, několikadenní, najeli pěkných pár mil. A viděli kus světa, hihihi. Jestli kajmany naživo nevím, ale kus Floridy viděli taky. Přírodu, moře, majáky....


Takže knihy budu kupovat po celý rok, hihihi.

Večer jsem koukala na další oblíbenost... Novoroční večírek s Vlněnými sestrami.
Novoroční nahození 2022.


Tak jsem taky musela něco nahodit. A protože doplétám ponožky, nahodila jsem a pletla s nimi další ponožku, modrou....


Včera večer jsem se pokoušela doplést ty šedé, chybí mi 6 řad a rantl 10 řad, ale byla jsem utahaná/a ovíněná....., tak jsem šla spát. Takže dneska to snad dorazím a budu pokračovat na modré....

Právě zjišťuji, že mi za zády svítí sluníčko. A jak ......👍

Tak.

Klidný den a zdraví všem.
💗💙💚💛💜











Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...ano, dneska

 se cítím jako čarodějnice, jen že já nebudu dneska v noci lítat...Váha mě drží při zemi.....hihihi Tnhle obrázek se mi moc líbil, tak jsem ...