čtvrtek 6. ledna 2022

...dneska informativně, hihihi....

 U low carb by paula jsem si objednala čaje na špíčky/špeky na břiše. Do 15.1.2022 mají akci, slevu a navíc objednáš jeden, přijdou dva, To jsem nemohla nechat ladem. Mám i pro dceru, hihihi. Ještě to neví....

Kdysi v mladších letech jsem yerbu maté často pila. Říkala jsem tomu nakouřený čaj. A tohle je směsice s jinými součástmi.....



A ještě jsem včera dokoukala sezení s Vlněnými sestrami č.28, první v tomto roce. To poslední byl novoroční večírek.


Dopletla jsem ponožku z tohoto novoročního večírku a začala druhou....


Dneska jsem jen přijala jeden balíček, uklidila stromek do sklepa, povídala asi půl hodiny s Uršulou, pak jsem opravovala stroj, zase nešil/mrcha....Vařila nudle k obědu....
Bolí mě totiž záda, tak se mnou nic moc není....
A už je zase odpoledne a za pár minut se začne stmívat.

Klidný den a zdraví všem.
💗💙💚💛💜



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...ano, dneska

 se cítím jako čarodějnice, jen že já nebudu dneska v noci lítat...Váha mě drží při zemi.....hihihi Tnhle obrázek se mi moc líbil, tak jsem ...