sobota 22. ledna 2022

...v noci a brzy ráno

 zase sněžilo. Pohled z balkonu stejný jako včera, bílá, bílá, bílá, bílá, komu by se nelíbila ?😁

V pátek jsem byla bolavá, klouby, svaly, prostě celá hotová. Ale to mi nebránilo zajít si do Zásilkovny pro malý balíček od https://www.vlnenesestry.cz , jedny jehlice, velikost 3, které jsem minule buď přehlédla, nebo nebyly ??? Potom jedno klubíčko ponožkovky, která nese jméno Herbstwind tj.podzimní vítr. A tenké značkovače, takové špendlíčky. Na ponožkách mi vadí dávat ty umělohmotové, pořád mi padají a na těch 4 jehlicích jsou pro mne ty tenké lepší....

Jinak miluju klubíčka od Schoppel, jsou krásně navinutá a jmenovka je přidělaná černou gumičkou a jsou taková mňam....Sundáš gumku i s papírem a.... ty zase schraňuju já.....gumičky......i papírky.


V pátek jsem cestou do Zásilkovny neviděla na cestu, do očí mi svítilo prudké slunce, musím začít nosit s sebou sluneční brýle, bílý sníh a sluneční paprsky dělají moje suché oči slepými...
A zpátky jsem se pohybovala jako seniorka s bolavýma nohama...tak mě všechno bolelo, že jsem byla ráda, že jsem doma. Ani jsem neudělala jedinou fotku. A to bylo krásné počasí...Nešlo to, byla jsem ráda, že jsem došla domů. Ne, jsem jinak zdravá, trochu smrkám, ale kdy já ne.....teplota nic, viděla jsem se jen s rodinou dcery, jsou kontrolovaní testy, jen Simonka ne..... a pak pán na revizi plynu, měl roušku.
Takže i pletu pomalu, protože mě bolí i to, držet dlouho jehlice....Né, je to už lepší.

Dneska jsem k obědu vařila plněné papriky a těstoviny. Vyzkoušela jsem těstoviny bez lepku, vegan, líbilo se mi balení 300 g. To jsou pro nás s panem Há/a jeho dietou 4 porce. Nejsou špatné, ty těstoviny, ale zelené a červené jsou po 12ti minutách pevné na skus, ale žluté se rozpadají a jsou převařené...No nevím. Znáte to, něco ochutnáte jednou a víckrát nemusíte.



Hluboký talíř a lžíce.....sorry, ani kapka nazmar.


Koukáme střídavě na tenis z Austrálie a biatlon.

Dneska jsem objevila video s vařením a la suši, balení do řasy. Mnohé se mi tam líbilo, ano, je to reklama na tu sekanou v plechovce. U nás je v obchodě taky, je mi to známé, to balení.  A i tu prázdnou pak využívá na tvarování před zabalením do řasy....Možná se až TAM nedostanete, hihihi. Je to dlooooooouhé.


Dobrou chuť všem.
💗💙💚💛💜💖














Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...