úterý 11. ledna 2022

...slunečno, oproti

 severozápadu/ Tisá okres Ústí nad Labem....ale chladno s ostrým studeným větrem. Ráno se zastavila dcera, pak mi Rohlik.cz přivezl nákup a při vaření oběda jsem mluvila s maminkou. V Tisé/560 mnm/ je mlha a poprašek, asi spíš námraza z mlhy. No, po obědě jsem šla do Zásilkovny pro malý balíček od Vlněných sester a docela mne zarazil ten studený vítr. Myslela jsem si, že když svítí sluníčko, bude líp...

Dneska to u VS byl jen malý nákup, dvoje jehlice ponožkovky, trojky bohužel neměly, musím sledovat. A zrovna na těch pletu a jedna z pěti mi zmizela, nevím kam, tak jsem musela jednu nahradit jinou velikostí, ale pletenina je OK. Tak snad příště budou. Potom dvě dlouhá lanka/ na rozpletené a odložené....hihihi. A dvě klubka na ponožky, jedno ukazovali v povídání č.28...a v češtině má  název "hluk v pozadí",to horní, a to druhé "podzimní vítr". Jedny pro pana Há a ty další uvidím. Už se mi napletené ponožky ze šuplíku rozutekly do světa, tak musím něco naplést "do foroty".....



Taky říkaly, že budou nové kartičky... a ano. V pokojíku mám takovou provizorní nástěnku. Původně jen na malůvky dětí. Ale polovinu zabírají kartičky k nákupům. A žádná se mi zatím neopakuje.....



Půjdu si udělat kávičku a musím doplést vzorované ponožky modré, abych mohla začít z nové příze.....

A ještě včerejší momentka z povídání s dětmi přes Skype....Mám i "lepší", nepublikovatelné, hihihi.


Klidný den a zdraví všem.
💗💙💚💛💜






Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...ano, dneska

 se cítím jako čarodějnice, jen že já nebudu dneska v noci lítat...Váha mě drží při zemi.....hihihi Tnhle obrázek se mi moc líbil, tak jsem ...