pátek 4. února 2022

...a už je zase pátek,

 čas letí jako splašený kůň.

Tento týden byl akčnější než poslední týdny byly.

Dnešní ranní fotky z mobilu.....





Ale více skutečnost dávají fotky z fotoaparátu..... Temné mraky pak pás podivných mraků a východ slunce.



Celý den je pod mrakem, když mi Rohlik.cz dopoledne přivezl nákup, měl zapnuté stěrače, sněžopršelo.

A co bylo tento týden ?

V pondělí jsem byla v Zásilkovně pro obálku od Vlněných sester s jehlicemi s lankovým středem. Ne na ponožky, ale pro mne na pletení rukávů....Uvidím, musím vyzkoušet.



💜

 V úterý jsem byla na posezení u Uršuly/kolegyně z práce v Ústí n. L. Bylo to fajn. Včera/čtvrtek jsem byla po obědě pro Simonku ve školce, mají tam vir a málo učitelek, nemocné i děti....Tak u nás čekala na mámu a taky si to tu trochu užila. Se mnou i dědou. Hrály jsme hry, malovala a lepila samolepky, koukala na pohádky.


Koupila jsem jí u evulekotule.cz nosítko. Panenka byla moc "tvrdá", tlačily jí její nožičky, tak nosila medvěda. Doma má "měkkou" panenku.

Dneska úklid, vaření, chvíli jsem pletla a četla si....Takový normální pátek.

Klidný den všem.
💗💙💚💛💜




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...