čtvrtek 21. října 2021

...včera prý

 byl nejteplejší den podzimu, někde až letních 25... Tady tedy ne, dneska jsem po ránu zalévala rostlinky na balkoně a ledový větřík mě ofukoval....Tedy, dneska má foukat.....

Stromy začaly rychleji měnit barvu listí.



Poslední záchvěvy léta....




Jinak nic nového, starám se o domácnost a chřipkového pana Há, čtu si, trochu pletu.
Na YT na mne dneska vykoukl návod od Krampolinky, jak změřit čepici před háčkováním/pletením.


Protože mi to připadá jako docela dobrá informace, dávám si to sem.

Takže tak je to se mnou, v těchto začátcích podzimu....😉

Klidný den a zdraví všem.
Hodně....
Moc....
💗💙💚💛💜




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...