úterý 5. října 2021

...včera

 jsme s panem Há měli své výročí, už ne kulaté, ale pořád milé...jsme spolu 41 let a známe se o čtyři roky déle....A to je vlastně taky půlkulaté, hihihi.

Žádné velké slavení, už na to nějak nejsme a vážíme si každého dne, kdy je nám spolu dobře. A díky za ty dny, i za ty, kdy se zlobím já na něj a nebo on bručí na mě....💘

Brzo ráno, opar nad poli a loukami....podzim.....


A o 2 hodiny později, slunce, lehký vítr....trochu opar.....



Včera jsem vyrazila k Ternu/obchod s potravinami na začátku Centra Haná...k Alza boxu. Čekal tam na mne nový tablet. Protože miláček č.2 začal zlobit, pořád se restartuje...Tak jsem si honem přetáhla knihy a nějaké soubory, o které jsem nechtěla přijít, do velkého PC. Abych nedopadla jako s miláčkem č.1, který najednou umřel a nic s ním nehnulo. Nic mi nevydal a přišla jsem o spoustu fotek i knih, které jsem v něm měla uložené. Já čtu knihy na tabletu, pan Há má čtečku....Prostě moje tablety jsou pořád v permanenci a pěkně plné, takže jejich životnost je cca 5 let, bohužel. Takže jsem se s tím nepárala a objednala si nový. Navíc k "práci" s ním přibyly i děti, Ondra hrami a Simonka videi na YT, oblíbené Cry babies....Velký počítač je nepřitahuje.Takže tak.

Ale dvojka jde, takže na ní klidně můžeme být, i když nevím, jak dlouho. Když jsem jí trochu víc vyprázdnila a tím vyčistila, možná ještě chvíli bude s námi.....Zbyněk říkal tovární nastavení ???

Ještě jsem z nového nestáhla folii.....


A rok stará/mladá pilea, musela jsem jí přemístit, roste pěkně dokulata a na parapetu byla stísněná....Už má další miminko, ale to tam nechám déle. Už odebrané první miminko moc neroste, dělá si kořeny a snad se rozjede.....


Včera  večer přijel Ondra s tátou, přivezli mi krůtí polovinu, Zbyněk koukal na ten nefunkční hořák....ale asi budeme muset povolat odborníky....Ondra se pak urazil, když jsme ho odtrhli od nového tabletu a oni jeli domů....Ale už byl čas na jejich večerní rituály....
Zítra mi/nám přivezou Simonku, kašle, ale bez teploty, takže bude do konce týdne u nás...A pak asi i Ondra....Ten musí, bohužel, do školy.....

Takže využiju toho, že tu bude a ušiju jí čapku. Našla jsem na internetu/YT pěkná videa Šití s Danou....

Výroba střihu.

A vlastní šití, postup.

Dneska chci jít dopoledne do Jysku pro pozimní inspiraci, koupit pečivo v Tescu. Velký nákup jsem si na zítra objednala v Rohlik.cz, protože to bylo i objemné...nechci a nemůžu se s tím pořád tahat/sama. A pro nějaký mlsek/koláček,jogurt podle její chuti zajdeme procházkou v dalších dnech se Simi....
Mám dneska ze včera navařeno, zemlebábu pro pana Há, polévku a maso pro mne, hihihi. Tak můžu jít na tu desátou hodinu, kdy Jysk otevírá......

Spokojený den všem.
💗💙💚💛💜






Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...duben spěje, neodvratně,

 ke svému konci. Ve středu už bude prvního května. Čas běží jako splašený kůň.... Po chladných i mrazivých ránech zase jarní teploty okolo 1...