středa 20. října 2021

...slunci se parádně zkrátila dráha....

 Vychází už ne za Svatým kopečkem, ale víc na jih a zapadá ne tam, kam z bytu nevidíme, ale blíže, směrem na Prostějov. Takže, když je vidět, vidíme ho z našich oken celý den.





Včera mi kurýr doručil balíček od Vlněných sester.....Tentokrát jsem si ho nechala poslat PPL, nikoliv do Zásilkovny. Nevěděla jsem, jak bude velký a taky se ještě pořád pokouším zvládnout nachlazení. Volal mi pan zubař, na pondělí jsem pozvaná na velké trhání...Radši prý s doprovodem dcery a odvozem domů. Tak jsem zvědavá, jak to dopadne. Takže tak....



A po pro mne důležité organizaci, jsem večer nahodila.....


Po konzultaci s dcerou po telefonu, kdy jsme probraly míry/po upletení vzorku na počet ok a řad...jsem vybrala velikost L a po dlouhé době nahodila odspodu. Ještě kousek pružného lemu, kde se po dvou řadách střídají barvy a naskočím na vlak střídání barev.....Hoho...

A nejsem sama, kdo se v Olomouci radoval z nové vlny od VS.....



Dexter, prozatím odložený, je ale kousek od nového, druhého koše, je to proti vyplétání barev takový odpočinek. Tak je klidně možné, že u něj budu "odpočívat".

Klidný den a zdraví všem.
💗💙💚💛💜







Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...