pondělí 18. října 2021

jj, podzim

 je tu, ve vší své kráse....A vlhkosti, chladu a .......

Počty nově nakažených kovidvirem.... stoupají, ale ani obyčejné nachlazení nebo viroza se nám nevyhýbá. U mladých nachlazení mají všichni za sebou, já jsem jakž takž fit. Teď to sklátilo pana Há a to je mela, protože patří mezi ty muže, co to nachlazení vždycky snáší děsně......fňuk.



Taky tady dost foukalo, překvapilo mě množství spadaných zelených listů. 
Já myslela, že padá jen žluté a hnědé.....


V sobotu odpoledne jsem byla u Uršuly v novém bytě. První návštěva....jako doopravdy první, mimo rodinu. Byt je velký akorát pro dva=maximálně. Udělali spoust úprav a renovací, má to mooooc pěkné. Nic jsem si netroufla fotit, sama se nezmínila a není slušné si něco vynucovat. Třeba jednou.....😀
Okna má všechna tři na jednu stranu, do ulice se stromy, trochu jsem se bála, aby to neměla na druhou stranu, tam je jeden dům za druhým a parkoviště.
Když maličko obejde dům a sejde ulicí...je v Parku Malého Prince.....
Kuchyňku tak akorát, trochu jí ubrala koupelna, ale pro ní samotnou je velká dost. Stolek, dvě pěkné bíle polstrované židle, vestavěnou skříň jí mladí nechali/bála se, kam bude uskladňovat....
Obývák je pěkný, velký. Balkon má prosklený a takový jako zkosený z předních stran. Velký plochou a slunečný. Uršula měla vždycky strašně moc kytek, tak uvidím, jak to zase rozjede....
Na kytky klidně i na zem, posezení i sušení prádla najednou dost velké, hihihi. Místa dost. Víc, než máme my. O kousek.
Nábytek má svůj z UL, jen novou sedačku, na které jsem se ztratila.....


Ano, měly jsme věnečky....Obě bychom neměly.....hihihi.
Připily jsme si na roky, které nás tady v Olomouci čekají. Určitě....
Jí přijede ve středu sestra z Plzně, tak ještě spolu obrazí obchody, chce pohodlné křeslo na koukání na TV /ona seděla na židli z balkonu....., nějaké nádobí, sklenky, velký nákup/trvanlivé věci. Ségra Inka jí pomůže, Uršula po operaci ještě pořád potřebuje hůlku a s tou se velké nákupy dělají/nosí špatně.....Bydlí jako v UL ve 3.patře, ale konečně s výtahem, na který si rychle zvykla.....hihihi.
Zatím záclony neplánuje, ani já ne, protože s tím je spousta práce navíc a náš věk.....


Ložnice je tu miniaturní, jako náš pokojík, kde když jsou tu obě děti a vytáhneme spodní postel ....nedá se projít podél stolu, který je naproti válendě, k oknu.... Ona má jen jednu širokou postel, peřiňák a nádhernou novou skříň, kterou koupili tady v Centru Haná. Skříň na ramínka, spousta polic a šuplat...Všechno pěkně za dveřmi. Zrcadlo, ne příliš veliké, na jedněch dveřích. Tak akorát, aby se mohla zkontrolovat celá.....než jde třeba na koncert.
A kytky a víc se tam nevejde....
Jo a ještě fungl nová koupelna s velkým sprchovým koutem, WC a samostatným umývadlem. A pračkou. Takže se jí vešlo všechno....co k životu potřebuje. Ještě jí zbývají maličkosti, ale jednak je trh nějak vyprodaný a druhak je lepší si počkat a koupit to, co se člověku líbí než pospíchat a pak litovat....
Předsíň s věšáky, poličkami a malou skříní...Jo a všechny dveře v mé oblíbené barvě dřeva, nové....

Za mne mladým /dcera a zeť 👍👍👍 a 1 *****.

Pan Há ještě spí, nechávám ho. Jen mu tu a tam senzorem kontroluji hladinu cukru. Jednak spánek léčí a  taky nemusím pořád poslouchat hekání a steny, hihihi. Frkání a kašlání. Zajímavé, že ve spánku je klidný, nekašle....

Tak, takový je můj střed měsíce října....

Klidný den a ZDRAVÍ všem.
💗💙💚💛💜






Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...