čtvrtek 14. října 2021

...změny u mne nic moc,

 kašel se mě drží jako hov.. košile, nemůžu se toho zbavit. Vnučce už je líp, tak spolu jíme medicínu, měříme si teplotu navzájem.

Koukáme na pohádky, na filmy, malujeme, stříháme, lepíme, hrabeme ve věcech a pokladech....

Včera nás dcera odvezla na kontrolu na diabetologii, pak zase zpět do teplíčka domova.

Já dnes jen čekám za chvíli nákup od www.rohlik.cz , vaření nějakého jednoduchého oběda...a hry..... Zítra dopoledne na chvilku k panu zubaři, pak vyzvednout předobjednané léky pana Há v www.benu.cz a pak honem domů.... Zítra odpoledne si přijedou pro Simonku a taky popřát panu Há k narozeninám/78/... A víkend mám na rekonvalescenci. Na sobotu jsem pozvaná k Uršula na kolaudaci nového bytečku, ale nevím, snad na tom budu líp, nerada bych jí nakazila, příští týden jde na očkování proti chřipce. A chce být fit.

Tak uvidím. Příští týden přijede z Plzně její sestra, na pár dní, obě už se těší..  asi víc jak 4 měsíce se neviděly. Možná to zkolaudují jako první ony a já až potom, až budu fit.....

Ani na počítači moc nejsem, jen když Simi spí...Takže poslední novinkou je 26.povídání s Vlněnými sestrami, to jsem zkoukla večer místo čtení nebo filmu....Když dítě usne po mém čtení Macha a Šebestové, už to čtu potřetí....


Zase mi, děvčata veselá a optimistická, zvedla náladu a chuť po ručních pracích. Tedy zatím to nejde, Simi vyžaduje pozornost a ustavičné odkládání jehlic není nic pro mne.
💗

Dneska je venku chladno, jen 1 stupeň nad nulou, zato jsme si užili "letecký" den, 4 balony okolo nás, jeden byl vzhůru nohama ??? Ten nakonec přistál, asi s problémy, sfoukli ho a odvezli. Ty tři pokračují směrem na Přerov.....



Tady je to převrácené vidět nejlíp....., ten vpravo níž.





Tenhle zkusmo přistál, seběhli se k němu jejich lidi, na louce, kterou vidíme z balkonu. Pak zase odletěl. Po něm přistál i ten obrácený, už ho vyfouklý odvezli.....


Ranní dobrodružství za námi. Ale je tedy pěkně chladno.....Víc, než někdy bývá o Vánocích nebo v opravdové zimě. Teď je ještě podzim, že.
💗

Klidný den všem, hlavně zdraví.....
💗💙💚💛💜






Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...duben spěje, neodvratně,

 ke svému konci. Ve středu už bude prvního května. Čas běží jako splašený kůň.... Po chladných i mrazivých ránech zase jarní teploty okolo 1...