neděle 10. října 2021

...dneska jen na skok.....

 Tak je po volbách.....

Můj kašel je o malinko lepší, ale mám už toho plné zuby. Už abych byla fit.

Tak koukám na videa na YT, ale ani to mne moc nebaví. To je co říct, že.....

Tak jen jedno, mladé optimistické. Jedna ze sester, Nikola, byla s mužem a synkem karavanem na cestách, Francie, Španělsko, Portugalsko. Dnešní díl byl o Francii. Pookřála jsem u toho....

A Cup Of Style


Minulé video u nich měla zase Lucie, o cestě jejich rodinky s babi a dědou k moři.....Koukněte, mám je ráda.
💗

Jinak vaření a úklid mě na videjkách tedy dneska nebavilo.....byť normálně některá s těmito tématy mám oblíbená. Asi proto, že na úklid doma tento týden není síla /a taky se u toho nechci potit...../ a nemám ráda resty....
O to víc si to užiju po neděli....
V pondělí a pátek mám já zubaře, ve středu pan Há= i já jako jeho doprovod= má diabetologii. A asi dva dny Simonku, na doléčení....její, ne moje. Moje je pomalé, ale snad to bude OK.

Tak ještě připomínka KALu u Vlněných sester. Já tentokrát ne, mám své=pomalé plány....

💙

Klidnou neděli a zdraví všem.
💗💙💚💛💜




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...