sobota 2. října 2021

...první říjnová

 sobota začala pomerančovým sluncem a domácími pracemi.


Ve čtvrtek jsem měla odpoledne "toxi slezinu" v Olomouci, v našem mini obsazení, já a Uršula. 

Ochotný mladík z obsluhy nás vyfotil, abychom měly pro zbývající toxi ženy v UL důkaz našeho setkání..... Dobré víno, domácí štrůdl.


V pátek jsem jela ráno pro balíček na poštu/ senzory pro pana Há....Odtud maličko nakoupit, pak na zastávku/ u Uršuly.....A po vystoupení u nás ještě cesta do Zásilkovny pro další balíček.
Pak vaření, nějaký malý úklid a praní tří !!!! praček. Velké prádlo.

Tento víkend jsme sami s panem Há, pohoda, sluníčko, ale venku hodně fouká. 
Něco odpoledního čtení, pletení a uvidíme.

Hezkou první říjnovou sobotu/neděli všem.
💗💙💚💛💜









Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...