středa 27. října 2021

...nový týden,

 nové zážitky....

Když pominu pondělí, kdy mne dcera odvezla a přivezla od pana zubaře, kde jsem si nechala vytrhat spoustu zubů.....Tak týden začal skoro skvěle. 

Podzimním počasím, přízemními mrazíky a ostrým, chladným vzduchem.

Včera dopoledne jsem si zašla do lékárny pro Ascorutin, kvůli málo destičkám mi rány v puse ještě  krvácí...

Cestou domů pár fotek parčíku před domem a alejky okolo Okružní ulice cestou do lékárny...








V podvečer jsem jela na koncert naší vnučky do divadla....


Chvíle čekání na náměstí......




A potom do sálu, projít kontrolou bezinfekčnosti, usadit se, rozhlédnout. V koncertním sále v Olomouci jsem ještě nebyla....
Jinak jsme měli smůlu, z míst, kde jsme seděli, jsme Simonku měli zastínenou paní sbormistryní a pultíkem, tak jen minimomenty.....


Jsou jí 4 roky pryč, uprostřed první řady, modrý vršek šatiček, suknička modrobílá.....
A máváme maminkám a tatínkům......









Koncert nebyl, samozřejmě, jen o našich Broučcích. Postupně se předvedli i starší a starší...Byl to moc pěkný koncert, zakončený těmi nejstaršími, nejzkušenějšími a krásně zpívajícími.....

Potom už jen cesta domů, trochu posedět s panem Há, povykládat, spát. Utišit medikamenty mou čelist, na tváři mám modřinu, na jedné. To trhání nakonec dopadlo očekávaně/relativně dobře....

Klidný den a zdraví všem.
💗💙💚💛💜

















Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...duben spěje, neodvratně,

 ke svému konci. Ve středu už bude prvního května. Čas běží jako splašený kůň.... Po chladných i mrazivých ránech zase jarní teploty okolo 1...