úterý 25. srpna 2020

...zase jednou

 hektický den.

Včera jsem byla vyzvednout Ondru ze školky a jel k nám. Simonka jela s mámou domů, dneska ráno měla tříletou prohlídku, potom jí sem dcera přivezla. A u nás už byl předem ohlášený pan Přemek Bezděk , montoval nám novou předsíňovou stěnu ? skříň ? Stěnu.💗

Je to známý našich mladých, jeho žena je pro změnu dcery kolegyně z práce.... Mladým dělal kuchyň do rekonstruovaného bytu, všechny vestavěné skříně a všechny "šoupací" dveře....Vše ve velmi dobré kvalitě. I já jsem nadšená, navíc jsme moc dobře trefili barvu dýhy ke dveřím do obýváku. Už méně k hlavním dveřím do bytu. Ale tam máme dvě možnosti, dveře vyměníme i za víc zvukotěsné / to je v plánu časem /...nebo nově otapetujeme. Po předchozím majiteli je na nich tapeta.




Špatně se to fotografuje, objemná skříň, sedací část s věšáky a háčky na klíče.... Už jsem jí celou vytřela. Něco už jsem i nastěhovala při vaření oběda, ale čeká mě to hlavně zítra, dneska tu máme vnoučátka. Simonka spí po obědě, pan Há pospává vsedě a Ondra kouká na TV.

Pan Há musí odpoledne složit https://www.zbozi.cz/vyrobek/autronic-stojan-na-saty-s-odkladacem-na-boty-chrom-bila/ jeden už je ve sklepě, ten jsme měli v ložnici, když jsme neměli skříně v ložnici těsně po stěhování....Tenhle druhý tam přijde taky, i když mi psala dcera, že má zájemce na oba....Ani jsem si tu provizorní předsíň nevyfotografovala.

Zítra ráno děti odvezu do školky a budu stěhovat věci do skříně ze všech koutů a koutků bytu....

A děti si zase vyzvednu ve čtvrtek po obědě, Ondrášek chtěl ještě naposledy po o......A budou u nás do pondělka. Pak jde Ondra do školy a Simonka sama do školky. To jsem taky zvědavá, jak to tam sama bude zvládat, byly s Ondrou v jedné třídě....

Až Simi vstane, půjdeme ven. Potřebujeme něco ve Stoklasovi a ve Spořitelně. A půjdeme na zmrzlinu.

                                                        Hezký den všem.

                                                        💗💙💚💛💜


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

..a je květen...

 Dva dny bylo skoro letní počasí, dneska už zase mraky, vítr a je i chladněji. Ráno bylo zvláštní světlo, tak zase pár pohledů z balkonu. Js...