středa 26. srpna 2020

..dneska fouká

 víc než v minulých dnech....

Na balkoně mám zavěšené zvonečky, takové provizorium, které jsem zavěsila po našem návratu z maminčiných devadesátin. Celý balkon byl strašně zasr.... od ptáků, tak jsem si dala tu práci s uklízením a s prevencí....taky jsem si všimla, že paní nad námi jim asi sype ???, protože jsem jí slyšela mluvit na ně... A je zvyklá, že pod ní není nikdo "všímavý" na maličkosti, kdykoliv zalévá kytky, přetečou jí ???? a i s hlínou stečou k nám. Minule jsem tam seděla, když začala voda téct, volala jsem na pana Há, že už zase prší...Ona se naklonila přes zábradlí a omluvila se, že prý se jí kytka překlopila....Tak jsem se usmála a jako, že nic se neděje. A od té doby sucho a klid....i od ptáků.

Včera jsme s dětmi byly na dlouhé procházce, potom na pizze a večer šly spát bez handrkování...Já utahaná jako při stěhování, hihihi.

Ráno jsem je odvedla/odvezla do školky, cestou zpátky jsem vystoupila na tržnici, koupila si slunečnice a dva druhy rajčat. Chtěla jsem si původně koupit mečíky, ale slunečnice to vyhrály.



Dopoledne jsem trochu rovnala a přerovnávala. Odpadky se vrátily zpátky do velké zásuvky pod dřezem, bílá skříňka z Ústí má své provizorní místo, zatím se mi tam líbí. Vyprala jsem nějaké prádlo včetně dětského, pověsila ho a uvařila oběd. 
Teď pan Há odpočívá / čti pospává / u TV, já si na chvíli taky odpočinu, s tabletem a knihou v něm v ruce. Odpoledne uvidím. Musím do sklepa odvézt kancelářské křeslo, moc velké na náš byt. Aby nepřekáželo, později ho zeť odveze do sběrného dvora. Ještě s několika jinými věcmi, co tu v bytě byly a nám se nehodí.
Takže tak.
Klidný den všem.
💗💙💚💛💜




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

..a je květen...

 Dva dny bylo skoro letní počasí, dneska už zase mraky, vítr a je i chladněji. Ráno bylo zvláštní světlo, tak zase pár pohledů z balkonu. Js...