pátek 21. srpna 2020

Flora Olomouc 2020, léto

 Tak jsem tam nakonec šla....

Hned po začátku otevírací doby, ale lidí už stejně bylo hodně. Asi si říkali to, co já...S rouškou, jako já, málokdo.😒

Nejdříve jsem si obešla prodejní stánky, vybrala jeden.... a pak jsem šla na výstavu.








masožravky


 ibišky s květy  většími než moje rozevřená ruka s prsty....



pohled z prvního patra


kopřivy








 a dole....











A pak jsem se vrátila k vyhlédnutému stánku a koupila si kytku na balkon....
Hydrangea paniculata Limelight , hortenzie latnatá.




Celkově to za tu cestu na výstaviště stálo....Ještě nikdy jsem na Floře nebyla. V prodeji venku byla spousta kytek, co by se mi líbila na zahradu, kterou už nemám....,za velmi pěkné ceny.... A zelenina, hlavně česnek, stánky s dobrotami, znáte to ne ???
Proto to sem dávám. Kdo jste z blízkého okolí ....A chránit se u toho můžete rouškami a hygienou....
Tak....

Hezký víkend všem.
💗💙💚💛💜


2 komentáře:

  1. Nádherné.My jezdíme na výstavu květin do Lysé nad Labem,mám kousek sestru.
    Miládko,měj hezký víkend

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

..a je květen...

 Dva dny bylo skoro letní počasí, dneska už zase mraky, vítr a je i chladněji. Ráno bylo zvláštní světlo, tak zase pár pohledů z balkonu. Js...