pátek 21. srpna 2020

...konec týdně,

 pracovního, s předzvěstí vysokých teplot, bouřek s nárazovým větrem....Uvidíme.

Já zatím bojuji s nápadem, jít se podívat na Floru Olomouc 2020 , ráda bych, ale množství lidí mě trochu děsí. Nerada bych domů zavlekla nevítaného hosta....

Ráno bylo krásné, chladné, vyvětrala jsem všechny místnosti a čekám, jak se rozhodnu, hihihi.


To bílé nad polem je mlha....

Dneska je to 52 let od invaze vojsk Varšavské smlouvy na naše území....Byla jsem puberťačka....

Na dnešní výročí bych pouštěla večer Pelíšky. A na každé další....Film, který můžu vidět 50 x a stejně mě scény na konci filmu vezmou za srdce....Až když člověk zestárne, uvědomí si, jak to doopravdy změnilo život tolika lidí....rodin, vztahů.....Znám to, bohužel, ze svého okolí.



Slunečný hrob.....píseň v mojí hlavě navždy spojená s okupací.....díky Pelíškům.....


Jdu....

Hezký den všem.
💗💙💚💛💜



1 komentář:

  1. Dnes je smutné výročí,koukala jsem chvíli na telku.Pelíšky mám také ráda,jsou filmy,které neomrzí

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

..a je květen...

 Dva dny bylo skoro letní počasí, dneska už zase mraky, vítr a je i chladněji. Ráno bylo zvláštní světlo, tak zase pár pohledů z balkonu. Js...