čtvrtek 20. srpna 2020

...čtvrtek....

Prostě nemám slova, jak to rychle letí.....


Dneska to bude takové fotografické okénko....


90.tiny mojí maminky a moje vnoučata a prasynovec....O 4 měsíce starší než Simonka.





Včerejší podvečerní mraky. Potom pršelo....



Dneska mi přišlo v balíčku nové rádio, když tedy platím ty koncesionářské poplatky, tak ať mám za co....Nééééé, potřebovala jsem nějaké obveselení do pokojíku, když šiju....A všechna ta rádia a radiomagnetofony a kazeťáky jsme v Ústí odvezli do sběrného dvora, to jsem nechtěla převážet. Navíc jsem si na nich nic nehrála.

A nejlepší, znáte to. Včera objednáš, zaplatíš a dneska přijde....

Tak teď mám mini rádio i s budíkem.....


Dneska ráno byla mlha jako mléko, později se to vyčasilo, ale mraky takové nijaké.




Při nákupu jsem si vzala do vozíku i růžičku ve slevě, trochu, dost, jim to tam vadlo.....



 A konečně nějaké mraky, od hor, Jeseníků.



Řebříček šel do kuchyně....



V pokojíku příprava na jednu dětskou deku z posledního panelu, který doma mám.



Nová malá sansiviera / tchýnin jazyk / z OBI, kde jsem včera byla pro vteřinové lepidlo a lepící pásku. A projít se.



A hoši už dopracovali a pomalu balí své saky a paky.


Cestou bytem s foťákem v ruce jsem vyfotila sourozeneckou fotku ze školky. Ondra má stuhu školáka....dostali při "vařazování" ze školky. A dárečky do školy. Je to taková netypická fotka. Simonka se culí jako dost nezvykle, na ní. A Ondra je na fotce podobný sestřinu synovi Tomovi....Postoj, výraz, hihihi. Co si člověk u těch fotek nevymyslí.....


Tak zase jdu něco dělat. Chci upéct něco z listového těsta, přijdou mladí a spolutcháni. Ti poprvé...

Klidný večer všem.
💗💙💚💛💜







 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

..a je květen...

 Dva dny bylo skoro letní počasí, dneska už zase mraky, vítr a je i chladněji. Ráno bylo zvláštní světlo, tak zase pár pohledů z balkonu. Js...