úterý 18. srpna 2020

... dneska skutečné

 srpnové ráno.

Slabá přízemní mlha, nižší teplota, bez slunce.....


Dostali jsme pohled poslaný přes počítač...s hezkým textem....Podobný dostala taky prababička Tonička v Tisé.....



Asi tak půl hodiny jsem sledovala práci několika mužů a jejich strojů při zasypávání  děr okolo domu. Bylo to fascinující.....Tolik práce s minimální námahou. Tedy ne, že by nemuseli nic manuálně dělat, ale proti ruční práci kopáčů.....

Můj dědeček František se za první republiky jinak nadřel. Jezdil jako nájemní dělník po stavbách. Mám jen tyto stařičké fotky....




Ale zpátky do současnosti.....



Pán v červeném triku  vlevo ovládá ten žlutý aparátek, co dusá hlínu.....Miluju práci, ráda se na ní dívám.....
Prostě jsem tím fascinovaná. Celý život jsem dělala v nemocnici a nikdy jsem neměla příležitost, a čas, sledovat jinou práci. Práci někoho jiného. Takže na stará kolena stalkuju dělníky.....




                    Jinak poklid, v bytě se ochladilo, přemýšlím, co budu dneska dělat....

                                                         Klidný den všem.

                                                        💗💙💚💛💜



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

..a je květen...

 Dva dny bylo skoro letní počasí, dneska už zase mraky, vítr a je i chladněji. Ráno bylo zvláštní světlo, tak zase pár pohledů z balkonu. Js...