čtvrtek 13. srpna 2020

..co nadělám,

 horko bylo, je a bude....

Sice jsem sem dala článek o jídle a pití v horku, ale moje vaření se tak trochu motá okolo diety pana Há a toho, co je v lednici/mrazáku.

Dneska zase boršč. V mrazáku se sešlo několik minisáčků s okrajky kuřete, kousek vepřového, co se nevešel na pánev, kousek hovězího. K masu jsem dala trochu soli a pyramidový sáček od Vitany s kořením. Už mám jen poslední a nevím, kde jsem to koupila. Myslím v Tamdě v Ústí, tam měli i koření, co jsem nikde v normálním obchodě neviděla.... Tak jsem udělala dobrý vývar, maso obrala z kostiček a do vývaru dala zeleninu...





Dneska bez bílého bodu smetany nebo jogurtu, nemáme....

Před domem pomalu končí zemní práce. Jsem jako malé dítě, nikdy jsem neviděla takové to žluté "udělátko", které ovládají ovladačem a "dusá" hlínu, kterou nahrne bagr na výkop....Ovladačem ho rozjedou a zase nacouvá zpátky k páníčkovi......Takový malý pásák bez kabiny a řidiče. Pěkně hlučný.
V tom hicu to musí být práce...Teď jsou stroje v klidu, asi šli hoši na oběd, možná i pro dnešek skončili...


Jdu .....

Klidný den všem.
💗💙💚💛💜




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

..a je květen...

 Dva dny bylo skoro letní počasí, dneska už zase mraky, vítr a je i chladněji. Ráno bylo zvláštní světlo, tak zase pár pohledů z balkonu. Js...