neděle 30. srpna 2020

...děti odjely domů,

 ale ještě předtím jsme s dcerou zajely do https://www.florcenter.cz tady v Olomouci Holicích.

Je tam totiž i malé motýlárium, tak na chvíli s dětmi za přírodou....



















Mají spoustu pěkných květin, venkovních i pokojových, exotických a blízkých našemu regionu.






Já si koupila scindapsus do pokojíku....ta zeleň a žíhání, svěžest, mě fascinuje.
A potom ještě drátovník s muehlenbekii v jednom květináčku, možná základ na podzimní truhlík na balkon. Ale vzhledem k tomu, že poslední jmenovaná je z oblasti Nového Zélandu, spíš zůstane v bytě. I když i tam,  u protinožců, jsou zimy....



A od dcery mám novou hortenzii v modré barvě, po které jsem toužila. Měla jsem jednu na předzahrádce u domku, ale bůh ví, jak to s ní dopadlo.... Domek je teď v rukou mladých lidí a v masivní rekonstrukci, včetně zahrady....




Tak, je tu ticho, žádné pištění a dohadování....Jdu dovařit oběd, potom potřebuji přeluxovat koberce, všude jsou drobky a drobečky... Jak říká pan Há, jsem na ně moc měkká a nechám je jíst, kde chtějí....Ale nadrobí dost často i on a to si, brouček můj, nepřipouští ani omylem....Prostě jsem měkká i na něj, hihihihi.

Venku je teplo, ale ještě vlhko, po noční bouřce a prudkém dešti. Ale díky za každou kapku.

                                                         Klidnou neděli, poslední prázdninovou, všem.

                                                              💗💙💚💛💜



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

..a je květen...

 Dva dny bylo skoro letní počasí, dneska už zase mraky, vítr a je i chladněji. Ráno bylo zvláštní světlo, tak zase pár pohledů z balkonu. Js...