neděle 18. února 2024

...po velmi dlouhé

 době jsem ráno cítila pálení žáhy. Tak jsem si před chvílí otevřela plechovku s nealko pivem, snad budou účinky hořčin v pivu stejné jako u alko a žaludek/žáha se mi zklidní....

Nevím čím to, párky k večeři ???? Hihihi.

Včera tu byli mladí s dětmi, bylo to moc fajn, jako vždycky.

Přivezli nám dvě židle, koupili si do bytu nové a tyhle měli ve sklepě. A už tedy nemusíme u nás u jídelního stolu improvizovat, když nás je víc, nebo když je nás hodně a roztahujeme ho, hihi. Dala jsem je do pokojíku a padly tam jako hrnec na prd.......


Zase mám venku šicí stroj, trochu jsem ho namazala a vyčistila, snad mě to/že ho vidím, inspiruje pro nějaké malé šití....
Taky jsem si dneska vyfotila novou orchidejku od pana Há....




Venku se honí mraky, ale vypadá to celkem jarně...




Jarně myslím podle teplot a bezsněží....Jinak jaro vypadá jinak, že. Olistí se stromy a zakryjí a odhluční křižovatku u knihovny před/pod našimi okny.

Pan Há ještě spí, tak jsem četla články...Třeba o sportovcích naší doby....

Nevěděla jsem, že mimo kajak a tanec StarDance je i herec.....Moc sympatický i jeho názory...

Taky všestranná, mně nesmírně sympatická osůbka....

A nejen články o sportovcích..Tohle hýbe světem, ať chceme či ne.

Zase jeden šok...I když si někdy myslíme, že jsme omezovaní příkazy a pravidly, máme u nás demokracii. Skutečnou. Názor jedince/skupiny, který se odlišuje od jiných není důvodem k věznění a smrti....

Honem  někam jinam.

Video z Koreje, mladá žena několik let po "uzdravení" rakoviny...Rodina, vaření zdravého jídla. Vývar ze zeleniny, kořenů a hub, posilující imunitu....Zase jiné recepty na nakládanou zeleninu.
Já vím, hlavním bodem na tomto videu je reklama na přístroj na vodu. Ale, konec konců, hlasové ovládání množství vody do sklenice je vlastně velké šetření peněz i přírody ??? A zdraví. A snad i kvalita té vody.
 Vsuvka : My tady na Nové Ulici máme strašně kamennou vodu, jeden den ve sklenici a po vylití je rafička solí...A to nemluvím o sociální zařízení, kameni a jeho odstraňování... Konec vsuvky.


💙💚

No a ještě jedno video. 
Tentokrát mladá žena, zatím bezdětná. V první půli vaří guláš s tofu, to jsem dělala ve čtvrtek, jen k tomu samotnou rýži a ne smaženou jako ona.
A chystám se udělat i druhý recept, jen musím koupit krevety a čím nahradím rýžové koláčky ??
Ne, budu si je muset napsat do seznamu a objednat. Řeknu dceři, co potřebuje ona....Takže recept chvilku počká.
A pro háčkařky inspirace na čtverce s medvědy, hihihi.


💛💜

Bože, jak se svět mění a zmenšuje. Už i u nás se může objednávat z https://www.temu.com/cz. Jako ona sleduje jejich eshop při jídle...hihihi.

Tak a to by bylo pro dnešek dost. Toho veselého, zajímavého i smutného ve světě sociálních sítí i v tom mém....

Klidnou neděli všem.
💖💗❤💙💚💛💜

 












Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...