neděle 25. února 2024

...pátek a sobotu

 jsme tu měli Simonku. Kašlala, ještě trochu kašle...V pátek skoro celý den pršelo, včera už to bylo lepší. Ale léčily jsme se.

Hrály jsme karty, koukaly na pohádky, trocha holčičích her na tabletu, taky jsem vytáhla krabici s korálky a kameny z dob dcery 20+, když jsme spolu dělaly šperky, náušnice atd...Doba jejího studia, na uvolnění nervů a pohodu, hihihi.


Simi taky něco navlékala....





V pátek odjel Ondra s fotbalisty do Polska...Vratislavy ???


...třetí zprava....



No a mladí využili čas bez dětí na kino, jak říkali, po 10ti letech...

2023



Když odpoledne přijeli pro Simonku, tak jsme to probraly.... Dceři se nový film líbil, obsazení herci i děj...Ten film jí vzal za srdce.

 Já viděla ten český a mám ho ve své filmotéce....

1999



Natočeno před 25ti lety, všichni moji oblíbení herci tak mladí...A téma i podání mi pořád vhánějí slzy do očí...

Tak jdu dovařit oběd, pověsit další prádlo na balkon a odpočinout si.

Klidnou neděli všem.
💖💗❤💙💚💛💜










Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...