pondělí 5. února 2024

...na rozdíl

 od včerejška fouká silný studený vítr. Jinak tmavo a hnědo....



Krákorající ptactvo na vrcholku jasanu....


Dneska je můj den, plný zpráv, hovorů na mobilu a mailů.....

Ještě jeden nákup posledních týdnů jsem sem nedala. Zlobí mě šicí stroj a i tak se mi nechce nic dělat. Šít něco komplikovanějšího. Já, která ušila cca 25 dek, desítky taštiček na kosmetiku, organizérů do kabelek a tašek, prostě ani ťuk... A dosluhuje mi můj malý semišový batoh na městské courání. Tak jsem si objednala jeden černý od https://www.fler.cz/shop/evulekotule , je to hned ten druhý černý s červeným zipem. U ní na Fleru. Nafotit v ložnici se mi to tedy moc nepovedlo....



Ještě jsem ho venku neměla, čeká ho premiera. A kdo je evulekotule ? Jedna mladá sympatická jemná vzdělaná paní se třemi dětmi..... A známá nejen svým šitím od patchworkových dek po tašky a batohy, ale i roční cestou s dětmi a mužem světem...www.svetuvstric.cz... Sleduji jí už z dob prvního dítěte, prvního stěhování atd.atd.

💕😍



Klidný den všem.
💖💗💘❤💙💚💛💜




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...