čtvrtek 1. února 2024

...a je tu s námi

 měsíc únor.

Pranostika říká...únor bílý pole sílí... Takže letos moc silná pole zatím nebudou, sníh nikde. Skoro není ani na horách.U nás hnědo a hnědo.

Dneska je škaredý den od rána, nízká oblačnost, tma jako v pytli. Přestože je zítra 2.2., Hromnice a další pranostika říká...na Hromnice o hodinu více... Dneska toho světla moc přes den nebylo, možná až zítra ???

No, tak zatím nic moc, že.

Na tento víkend jsem chystala oslavu svých kulatin, ale Simonka marodí, tak jsme to přesunuly o týden. Přestože jsme se s Uršulou viděly nedávno, stejně jsme se sešly včera...A bylo to zase moc fajn.

 Pokecáme, zavzpomínáme, probereme děti, vnoučata a v Uršulině případě i pravnoučka....Probereme kulturu. hlavně tedy knihy, které čteme a navzájem se inspirujeme..No a k tomu dobré víno a nějaké to zobání....

Já si dneska koupila další novinku, od mého/našeho oblíbeného Daniela Silvy, už jsem nám jí oběma/i panu Há, stáhla do čteček.Jemu formát epub do Lexise, mně mobi do Kindla.... Už se na čtení těším...


Musím připomenout Uršule, aby mi poslala název a autora jedné knihy, která se jí líbila....

No a ještě něco dobrého do žaludku...

Na Her 68m2 nové video se sedmi snídaněmi ze sedmi zemí....


💖💗💙

A nakonec ještě čtyři návody na rychlé obědy, se smaženou rýží. Prostě rýže 100x jinak.
Za povšimnutí stojí i servírování oběda s polévkou, hlavním jídlem, přílohami i sladkostí nakonec. I když koreji/asijci jedí všechno dohromady, trocha ráže, pár lžic polévky, zase rýže, k tomu zeleninovou přílohu, zase trocha polévky..... a nezbytný čaj...


💚💛💜

A já jdu chystat večeři.
Klidný večer všem.
💖💗❤💙💚💛💜






Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...