pondělí 12. února 2024

...14 dní

 oslav mých narozenin a svátku jsou za mnou....Možná bych měla nastolit suchý únor...nebo už i březen.

Tenhle víkend byl přesunutý z minulého, tam byla pátá nemoc....

Dostala jsem spoustu dárků a kytek.

V den narozenin od dcery a Zb....o tom jsem psala....



A poslední včera od dětí, Zbyňka, pak ještě od spolutchánů květináčovou mini růži....



Dopoledne v sobotu hrál Ondrášek fotbal, tak přijeli až na oběd. A potom volná rodinná zábava s přísunem nějakého toho alkoholu a jídla.

K večeři měli dospělí hot pot podle korejského/vietnamského návodu. Toto video je jen orientační v bytových podmínkách....


A toto je naše....

Zelenina, koření/korejské, tenké plátky vepřového, tofu, několikery houby, udon nudle, hotová rýže z eshopu, jen dodělaná v mikrovlnce, mořské řasy, plátky na balení soust.....


....příloha, jen mořská řasa a poslední žlutá ředkev...danmuji ????


....hrnec na vařiči u jídelního stolu, zapáleno a jedeme


...vaříme.....uvařené odebíráme do misek....jíme.....


...skoro vyjedeno, hihihi.....
A do takového zbytku asijci nasypou uvařenou rýži a dojedí beze zbytku.


Bylo to fajn i dobré. K tomu trocha rýžového vína, abychom byli autentičtí, hihihi.
A pivo. Naše.

Po večeři s dětmi film na Netflixu, povídání, popíjení vína...bavoráku, jak kdo.....
A spát.

V neděli lehký závan oblíbeného ginu na zdraví, vaření oběda, losos, kuřecí řízky, brambory, zmrzlina....
Potom přijeli spolutcháni, tak zase přání, popíjení vínečka, ďobání trochy dobrot. Pak odjeli, dokoukali jsme s dětmi film, zabalili se a jeli domů. Přes město. Naštěstí, že.

Jsem ráda, že jsme v Olomouci. Naplněný sen života, být blízko u nich....

Dneska jen úklid a trocha praní, oběd "ze zbytků", hihihi.
Dopoledne slunce, teď mraky. 
Stroje pracují, před chvilkou pípala pračka, dala jsem prádlo na balkon vyfoukat, uvidím...
A teď mě zase pro změnu volá myčka, že je taky hotovo.

Koukáme na MS v biatlonu v ČR a Welsh Open ve snookeru.

Klidný zbytek pondělí všem.
💖💗❤💙💚💛💜


















Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...