středa 21. února 2024

....zase polovina

 týdne, polovina zimního měsíce za námi a venku žádná změna. Takový duben....Polovina nebe/od  severovýchodu, pod mrakem, ta od hor/Jeseníky atd. A polovina, od západu, beránci...



Na okně v kuchyni se zase chystá kvést gastéria, koukám, že potřebuje lehkou sprchu. Ale to všechny moje kytky. Ale to chystám tak do měsíce,až jedno okno po druhém umyju a osprchuju kytky....Den za dnem, ne najednou, na to už nemám. No zase kecám, jsem toho schopná najednou, ale kam spěchat, že.



Dneska nic moc práce, čekám techniky, dneska v polovině domu vyměňují vodoměry za "samoodečítací" digitální či co...Jsem zvědavá....Zítra druhá půlka domu.
Naše útroby před výměnou....



Po výměně si sem ještě zadokumentuji, hihihi. Po.

Hotovo......
Byla jsem zvědavá, ale viditelný číselník to má, tak uvidíme, jak bude vypadat "odečítání". Asi bych si mohla každý měsíc psát stav. Nojono, seniorka, nemá co dělat.



Všichni okolo mne vykazují příznaky nějakých moribundusů. Dcera včera říkala, že měla po ránu v práci příznaky 5.nemoci...zčervenání rukou a obličeje. Simonka je doma ze školy, protože kašle, převážně tedy ve škole, doma středně ??? Tudíž hodný tatínek s ní doma na HO. Mě bolí klouby a svaly, posmrkávám a pálí mne oči...To je pro mne nejhorší, ty oči. A to chodím ven málo, do veřejných prostředků a obchodů, takže si na nachlazení vystačím větráním a malými pochůzkami....

Tak je to se mnou.

Objevila jsem na YT Japonce, podle jeho slov středního věku...Podle vizáže a podle mne maximálně 35 a výše. Žije sám v aparmánu v Tokiu, sám si vaří, sám si pere....A hlavně chodí na procházky po městě, točí to a to mě baví....I nákupy v obchodech, převádí ceny z jenů na dolary pro srovnání. V minulém videu změřil metrem/pásmem talíř a obcházel obchody. I to se mi líbilo. Aby se mu talíř vešel do bambusového napařováku...Nojo, chlap. Ale umí si poradit. I s metrem v obchodě.😀


Je tam zmínka o chladu v bytě při venkovním sněžení, takže moje otázka o topení v zimě v Japonsku je stále otevřená...Jen klimatuzace ??? A na noc se nabalit do postele ??? Nevím, hihihi.

Tak jo, jdu vařit kávičku a pak se zase "ozvu".

Klidný den všem.
💖💗❤💙💚💛💜















Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...