pátek 9. února 2024

...od noci

slabě prší a je 8 stupňů nad nulou

. Tento způsob zimy mě moc neuspokojuje. Byť nejsem lyžař ani bruslař, přesto má zemi pokrývat sníh, aby si zem a kořínky odpošinuly a pak pozvolna odtálo i ke spodním vodám. Ne jen spláchnout deštěm vodu do potoků a řek. A pak do moře. A podzemní vody u nás potřebujeme....

Dneska žádný pohled z balkonu, je to pořád to samé, šeď a hněď....

Zato na mém jídelním stole už mám tedy jaro, byť podle datumu v kalendáři předčasné.


Včera v podvečer mi dcera psala, že dělá bramboráky a jak to voní. Už je dlouho nedělala. No a já je najednou cítila taky, hihi. Tak jsem musela jít a k večeři jich pár udělat.

Brambory jsem nastrouhala na jiném struhadle, ne tak najemno jako normálně. Taky brambory teď kupuju na Rohlik.cz, ale i v obchodě, nemyté, předpokládám, že od místních farmářů. V poslední době mě ty myté zklamaly, pod šlupkou nic moc. Zpátky k těm nemytým, tyhle 5 kg balení jsou navíc chuťově moc dobré. I bramboráky byly přesně tak, jak jsem čekala....Brambory po kousnutí trčely, né žádné blátíčko těstíčko.




Za chvíli nám přivezou nákup, jsem ráda, že jsem nakonec ho zase objednala, do toho deště by se mi moc nechtělo....
A okolo poledne čekám dovezení balíčku z asijské prodejny, došly mi některé ingredience a dceři taky. 

Takže tak...Nákup uklizen, pro změnu zase půjdu vařit, hihihi.

Klidný pátek všem.
💖💗❤💙💚💛💜










Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...