středa 7. února 2024

...a pro změnu včera/úterý

 měla narozeniny naše dcera. Domluvila jsem si s ní maličké rande v době, kdy Simonka zpívá.

Vystoupila jsem na zastávce Sv.Moritz...a čekala na dceru. Za zády jsem měla boční vchod do Galerie Moritz, takový ten městský obchoďák. Nic moc budova, nacpaná na náměstí vedle katedrály....V době stavby bych asi brblala, ale co....už jsem o tom psala asi loni v létě.

https://cs.wikipedia.org/wiki/Kostel_svatého_Mořice_(Olomouc)

Obrázky jsou z netu...Takhle to vypadalo v minulosti, než bolševici na náměstíčko vedle kostela vmáčkli Prior....



A tady ho máme.....Prior v hnědé barvě.


A můžu upřímně říct, že i porevoluční přestavba v Galerii Moritz není můj oblíbený šálek kávy.....


Já včera stála pod tou červenou markýzou ???? a radši jsem si vyfotila dva rohové domy proti Galerii....To už jsou moje fotky.



A okolosvištící tramvaje....




Hihihi.

A ulice, která mezi nimi vede, mezi těmi rohovými domy, křižuje další ulici/ s kolejemi / tudy jezdí tramvajky spinkat...říkal tatínek malému Zbyňkovi /. Pak ulička s  Kostelem Neposkvrněného početí Panny Marie a proti němu je hudební škola Campanella, kam chodí Simonka zpívat. A odtud přišla dcera. Na hodinku jsme si sedly ve vietnamské restauraci a pak mě doprovodila na tramvaj domů. A šla pro vnučku a pěšky domů....

Další den v týdnu....

Klidný večer všem.
💖💗❤💙💚💛💜













Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...