pátek 2. února 2024

...jak jsem si včera

 stěžovala na nesněhové období, tak jsem myslela hlavně na tento víkend. V Novém Městě na Moravě je MS v biatlonu, snad jim to vyjde, byť na sněhu technickém...

https://www.idnes.cz/sport/biatlon/mistrovstvi-sveta-nove-mesto-na-morave-pripravy.A240201_174834_biatlon_rou

A současně probíhá v Táboře MS v cyklocrosu. Alespoň má pan Há na co koukat. A to nepočítám německý Masters ve snookeru z Berlína....

Takže sníh jsem si dneska užila na videu z Aljašky. Nádherné záběry lesů a hor z dronu, milá dvojice, jejich život v mrazech pod 20 stupňů C....Přírodní "mraznička" na maso/ryby venku v bednách, drůbež a zvířata v teplém "chlévě" vedle domku, dva psi s vlastními pelíšky a dekami v teple chaty....A nějaké to vaření. A shazování sněhu ze střechy maxiskleníku, prostě drobné domácí práce na Aljašce....

Tvrdá práce, dobré jídlo a chladné dny....


💖💗💙

A už třetí narozeniny čínského kloučka, třetí dítě mladé rodinky....Sleduji je už dlouho, malý se narodil v lednu po našich prvních Vánocích v Olomouci...


💚💛💜

A poslední novinka Soni Malinové.... Další fáze života, děti z domu.
😂

Dneska venku slunce, nad horami opar, chladno.
Na našem jídelním stole první známky jara, v bytě.




Klidný pátek všem.
💖💗❤💙💚💛💜






Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...