neděle 4. února 2024

...dneska hlavně sport,

 hihihi. Samozřejmě v TV.

Venku nic moc,  9-10 stupňů nad nulou, ale déšť, fouká a nebe hrozí....Hnědo, hnědo.....





Včera jsem byla ve schránce pro poštu, v pátek ne...., a měla jsem tam několik přáníček. Od obce/Olomouce, od Jany z Plzně a synovce s rodinou z Obory....Náš celoživotní dobrovolný hasič....



Jinak vše jako normálně, vaření, prádlo, úklid, čtení, TV sport a pohoda....

JO a ještě jedno video o úklidu, před sedmou minutou videa o směsném úklidu Lega a krabice "na šroubky" na postavičky a drobnůstky/ z Lega..../.




Klidnou něděli všem.
💖💗❤💙💚💛💜




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...