úterý 23. ledna 2024

...od posledního

 příspěvku uplynulo jen několik dní. Mohla bych napsat, že se nic nedělo. Ale to je dvojstrané. Vnoučata marodila, už jsou sice ve škole, ale pod drobnohledem. Své matky a otce. 💖

Dneska je venku kluziště, dcera mi psala, že doklouzala na autobus a ať proboha nikam nechodím. Tak jsem nešla ani k popelnicím, nerada bych si natloukla ......💗

Tak sedím u pc, čtu si blogy, koukám na videa, pan Há ještě/znovu spí.

Před několika dny jsem se radovala, že vyjde šestý díl detektivek od R. Galbraith, které píše autorka Harryho Pottera. Mám je všechny a líbí se mi. Tak se těším na další...❤A včera jsem koukla na reklamu na "papírovou" knihu Černočerné srdce a sedla jsem si na zadek. Předpokládaná cena 715 Kč. To si snad dělají pr..l... Otázka je kdo. Prodejci, protože vědí, že je to hit, mnohastránkový, ale lidi to čtou a koupí....Uvalená daň ??? že by zvedla cenu?? Nebo je to souběh obojího a hlavně lidské chamtivosti, kdy nehledím ani na bratra a zdražuji. Jako ČR jsme na tom s inflací v EU nejhůř, je nejvyšší. A není to proto, že se prodejci////všeobecní název pro ty, co nám něco prodávají, jedno jestli obchod či jakékoliv služby///, chtějí "zahojit" na účet všech. A na to těch přidaných 360 Kč k důchodu občas nestačí, že. Co bych taky jako důchoce chtěla, že. Kupovat si knihy.....Kdo to kdy slyšel aby bába četla, hihihi.

Jediným výsledkem bude, že lidi budou míň číst, knihy budou ležet na pultech a štěstí je, že nezasmrádnou/jako potraviny, hihihi.

Já si jí koupím, o tom není řeč. Elektronické knihy jsou cca o 80 Kč levnější než pevné do ruky...Ale už několik dní si říkám, jak jejich cena od podzimu vyrostla. Dříve jsem za 320-360 koupila hit a ostatní do 300. Teď už ale jsme jinde. Pořád mluvím o mých nákupech elektronických knih. Papírové kupuju dětem nebo něco, o čem vím, že elektronicky nebude. No nic s tím nenadělám. Chci, koupím, zatím na to mám. Jak říká pan Há, když s ním konzultuji různá vydání/peněz...A že to s tou konzultací děláme celý život. Oba. I konto máme jediné, společné, prostě stará škola....😍😎😀

Už se na ní těší. Jak málo/hodně stojí dětská radost, hihihi.
Kniha má vyjít 5.2.2024

Pan Há vstává, půjdu udělat kafíčko. Zase ta stará škola ???

Ještě nevím, co budu vařit, nějak už mám "odvařeno" a někdy se mi nechce....Fuj Milado, že se nestydíš.


Klidný, neklouzavý, den všem.
💖💗❤💙💚💛💜



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...