pátek 2. června 2023

...včera byl Den dětí....

 Včera jsme cestou ze školky a do Rozária skončily cestu v parčíku za budovou přírodovědecké fakulty olomoucké univerzity. V tom, který je plný kamenů s jejich popisem...Už jsem tu měla několikrát fotky.

foto z internetu...

Byl tam pěkný ruch, děti, rodiče, dobrovolní hasiči s pěnou, malířka na obličej, malování a vyrábění drobností, skákací hrad. Takže jsme to všechno absolvovaly....



Hned jsem si vzpomněla na synovce Jirku, to je taky dobrovolný hasič v Oboře u Loun, jestlipak taky někde dělá dětem radost...Asi spíš o víkendu.

V prostranství hned za budovou je taky nová kruhová prezentace o přírodopisných zvláštnostech kraje, o místech, odkud jsou nějaké kameny v parku, o skladbě půdy a horstev atd. Moc pěkné.
 Zvenku i zevnitř.









No a s malůvkou žraloka jsme šly honem honem na tancování....Málem pozdě.


Já jela domů, dcera čekala na lavičce na konec tancování.

Klidný pátek všem.
💖💗💙💚💛💜






Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...